Over Het Spaarne

Schaakvereniging Het Spaarne is op 1 juli 2001 ontstaan uit een fusie tussen VHS (Verenigd Haarlems Schaakgenootschap, opgericht in 1896) en SVS (Schaakvereniging Schalkwijk, opgericht in 1967).

De wekelijkse clubavond is op donderdagavond vanaf 20:00 uur in Wijkcentrum De Wereld Laan van Berlijn 1 in Haarlem (Schalkwijk).

Op zaterdag wordt externe competitie gespeeld op de Frans Schubertlaan 37 Heemstede.

Bij SV Het Spaarne spelen schakers van zeer uiteenlopend niveau en op de clubavonden wordt de ernst tijdens de partijen in de onderlinge competitie afgewisseld met de gezelligheid bij de analyse en het natafelen.

Geïnteresseerd? Loop dan gerust eens binnen op een van de clubavonden, of neem contact op met iemand van het bestuur.

Laan van Berlijn:

Franz Schubertlaan: