Tussenstand interne competitie

30 september 2014 (door Bert Bergshoeff)
Na de eerste drie speelavonden gaat clubkampioen Aad de Bruijn aan de leiding in de A-groep. Toch moest hij al remises toestaan aan Loek Veenendaal en Sander Schilthuizen, dus met 2 uit 3 is zijn score slechts een half punt beter dan die van Rob de Haan en Sander. De enige speler met een 100% score is Paul Ruber en de enige die nog puntloos is is Wim Hoffenaar, maar beiden hebben pas één partij gespeeld.

In groep B is Paul Mathot koploper met 2,5 uit 3, gevolgd door Paul Neering met 2 uit 2 en Pim Abbestee met 2 uit 3. Zonder punten zijn nog Peter van Harn (0 uit 1) en Michiel de Wolf (0 uit 3).

In C lijkt Robert Balm goed op weg naar promotie: hij won z’n eerste drie partijen. Frank Hirs is een goede tweede (2 uit 3) en op de loer liggen ook nog Wim Eiselin en Bert Bergshoeff (beiden 1 uit 1). Onderaan vinden we Rob van Blarcum (0 uit 2) en André Fivet (0 uit 3).

Voorafgaand aan de tweede ronde werden de prijzen voor de interne competitie van vorig seizoen uitgereikt. De nieuwe clubkampioen Aad de Bruijn (links) kreeg de wisselbeker overhandigd door zijn voorganger Sander Schilthuizen.