Ronde 3

Hoe lang het geleden is dat we voor het laatst een clubavond hadden met 13 interne partijen weet ik niet, maar het was gezellig druk deze week. Meneer Khalil was er weer en hij had nu ook meneer Safwan meegenomen. Verder was ook onze man uit Singapore aanwezig, Pim won van Safwan, zo goed als Ted van Khalil won, maar volgende week zien we onze enthousiaste Syrische vrienden weer terug.

Het was ook de avond dat de wisselbekers werden uitgereikt aan de clubkampioenen van het vorig seizoen. Aad (algemeen), Loek (rapid) en Paul Ruber (snel) bevestigden die status deze avond nog maar eens, ze wonnen alle drie hun partijen in de A-groep. Dat deden ook Sander en Paul Neering en zo neemt de stand in de A-groep langzamerhand weer normale vormen aan: eerste staan nu Loek en Paul N met 2 uit 2 en ze worden gevolgd door Aad en Paul R met 2 uit 3.

In de B-groep waren er overwinningen voor Noud, Robert en Marco. Johan speelde remise tegen Wim E en is nu koploper met 2 uit 3. Met 1½ uit 2 zitten Rykle, Noud en Ronald echter nog heel dichtbij.

Eén reactie op “Ronde 3